Gaver og fast givertjeneste

Har du lyst til å bidra økonomisk til arbeidet i Hægeland Frikirke?

Du kan gi enkeltgave eller være med i fast givertjeneste. Medlemmer oppfordres spesielt til å være med på fast givertjeneste! Dette gir menigheten forutsigbarhet i økonomien slik at vi kan opprettholde, videreutvikle og legge langsiktige planer for vårt arbeid!

Pengene går blant annet til drift av kirkebygg, lønninger til våre ansatte og til Frikirkens misjonsarbeid i ulike land.

Hvordan gi?

Enkeltgaver kan gis på Vipps #112742 eller til konto 3141.05.40099. Merk betaling med «GAVE».

Fast givertjeneste med valgfritt, månedlig beløp oppretter du selv i din nettbank.

Eksempelvis i nettbanken til Sparebanken Sør:

• Logg inn i nettbanken
  • I menyen, under «Betalingsavtaler», velger du «Faste betalinger»
  • Velg så «Opprett en fast betaling»
  • Fyll så ut skjemaet

Husk å merke betalingen med «FAST GIVERTJENESTE» i feltet KID/Melding. Kontonummeret er 3141.05.40099.

Husk også at det gis skattefradrag på årlige gaver mellom kr 500,- og 25.000,-. Gi beskjed til kasserer Reidar Aamdal på mail r-aam@online.no dersom du ønsker dette.